ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ В ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

  • K. Shykhnenko
  • L. Vinnikova
Ключові слова: державні службовці, англійська мова, навчання говорінню.

Анотація

У статті порушено проблемні питання навчання говорінню державних службовців на заняттях з англійської мови. Підкреслено, що в умовах поширення співробітництва між країнами світу уміння сучасного управлінця спілкуватися іноземними мовами є гострою вимогою сьогодення. Визначено особливості говоріння як виду мовленнєвої діяльності. Надано характеристики діалогічного та монологічного мовлення. Окреслено умови успішної комунікації та інтеракції слухачів на заняттях. Виявлено труднощі, що виникають під час розвитку навичок говоріння та заважають вільному спілкуванню слухачів. Запропоновано шляхи подолання проблемних ситуацій, надано рекомендації щодо застосування дієвих підходів до організації навчальної діяльності на заняттях з англійської мови.

Посилання

Казанцев А.Ю., Казанцева Г.С. Эффективность обучения говорению на английском языке в высшей школе / А.Ю.Казанцев, Г.С. Казанцева // Вестник ТГПУ (TSPU Bulletin). – 2014. – № 3 (144). – С.105-109.

Тишкова О.Ф. Причини труднощів під час навчання навичок говоріння та шляхи їх подолання / О.Ф. Тишкова // Збірник наукових праць Херсонського державного університету “Педагогічні науки”. – 2017. – Вип. LXXX. Том 3. – С. 71-76.

Aleksandrzak M. Problems and Challenges in teaching and learning speaking at advanced level / M. Aleksandrzak // Glottodidactica. – 2011. – Vol. 37. – Adam Mickiewicz University Press, Poznan . – P. 37-48.

Dakowska M. Teaching English as a Foreign Language. A Guide for Professionals / M. Dakowska. –– Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. – 292 p.

Harmer J. How to Teach English (New Edition) / J. Harmer. – Longman, 2007. – 288 p.

Harmer J. The Practice of English Language Teaching (Third Edition) / J. Harmer. – London; New York: Longman, 2008. – 386 p.

Hedge T. Teaching and Learning in the Language Classroom / T. Hedge. – Oxford University Press, 2000. – 447 p.

Nunan D. Language Teaching Methodology / D. Nunan. – UK: Prentice Hall International, 1991. – 264 p.

Parrot M. Task for Language Teachers. A resource book for training and development / M. Parrot. – Cambridge University Press, 1993. – 325 p.

Ur P. A course in Language Teaching. Practice and Theory / P. Ur. – Cambridge: Cambridge University Press, 1995. – 121 p.


Переглядів анотації: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2018-12-19

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

Особливість: Цей модуль вимагає, щоб був увікнений хоча б один модуль статистики/звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то, будь ласка, також оберіть головну метрику на сторінці налаштування сайту адміністратором та/або на сторінках налаштування менеджера журналу.